website/shop

ny resultatskabede site

hvad gør vi for dig?

Vi sætter dine kunders behov først

Spiller du dine kort strategisk, kan særligt udvalgte værktøjer hjælpe dig med at booste din synlighed og relevans for nye- og eksisterende kunder online. Hos os er din succes vores passion. Og din succes begynder online; stedet, hvor vores ekspertise blomstrer.

For at blive en succes online er det nødvendigt, at vi først og fremmest sætter os i dine kunders sted.

Du kender måske følgende scenarie selv: Du leder efter et svar eller et produkt online, men bruger unødvendig lang tid på at navigere rundt på hjemmesider, der er så dårligt designet og med så mangelfuld information, så du vælger en konkurrents hjemmeside i stedet. Hvis dette sker for en af dine besøgende, har du netop mistet en kunde.

Med vores online redskaber får du resultatskabende designs, som får dine besøgende til at blive længere, skaber resultater og først og fremmest bygger på nok dit vigtigste våben: brugervenlighed.

Brugervenlighed

Brugervenlighed (også kaldet user experience eller UX), går i sin enkelthed ud på at designe din hjemmeside så godt, at brugeren får den bedst mulige oplevelse fra første øjekast. Men her stopper det enkelte – for et godt UX-design bygger på mange vigtige, strategiske overvejelser og tekniske redskaber, som vi naturligvis kan hjælpe dig med at implementere. Herunder kan du læse mere om de værktøjer, vi aktiverer med udgangspunkt i dine behov.

Brugeradfærds analyse

Ved at spore og analysere brugeradfærden på din hjemmeside, kan du hurtigt danne dig et relevant indblik over brugerrejsen og hvad du måske bør ændre eller optimere, så brugeren gør netop det, du ønsker, brugeren skal gøre. Er du f.eks. indehaver af en webshop, men tracker vi via en brugeradfærdsanalyse, at produkterne forbliver i indkøbskurven uden at blive købt, kan vi med få justeringer sørge for, at din besøgende bruger bliver en betalende kunde. Dette kræver tit små, men ofte oversete justeringer.

Med andre ord handler det om at gøre besøget til en så god oplevelse for kunden som muligt, så I begge får det mest optimale ud af besøget i sidste ende. Desuden kan både brugeradfærden og dit webdesign påvirke din placering på Google og derfor er begge vigtige. Andre brugbare redskaber i at optimere din hjemmeside bedst muligt, er:

Heatmap

Med et heatmap ligger vi strategisk et ekstra ’lag’ ovenpå din hjemmeside, som tracker brugerens aktivitet. Jo flere gange, der klikkes på et givent område eller specifik knap, jo mere vil området lyse op på dit heatmap – deraf navnet. Det er en teknik som taget ud af en actionfilm, men ikke desto mindre et vigtigt værktøj til at konvertere dine brugere bedre. Som eksempel kan man, via et heatmap, skemalægge hvilke produkter på hvilke placeringer, der bliver klikket på flest gange. Hvis du ser, dit produkt i øverste højre hjørne er ’varmest’, er dette det mest optimale sted at placere det produkt, du helst vil have solgt, fordi produktet f.eks. er på tilbud, eller fordi det på anden vis er vigtigt for dig at sælge. Med et heatmap finder du derfor ud af hvilke elementer, der konverterer og hvilke, der ikke gør – ganske enkelt.

Hastighedsoptimering

På nettet er der ingen, der gider at vente – heller ikke dine kunder. Hastigheden på din hjemmeside påvirker både din loadtime og din placering på Google – og i værste fald mister du kunder, hvis hastigheden ikke er i top. Data afslører nemlig, at de fleste vil vælge en konkurrents hjemmeside, hvis de skal vente unødvendigt længe (og her taler vi altså om få sekunder!). Derfor er hastighedsoptimering af din hjemmeside så vigtig – og vi hjælper dig naturligvis hele vejen.

Landingssider

Skal du sikre succesfuld online markedsføring, må du også sikre dig en effektiv landingsside. En landingsside er det første, din bruger ser, og dermed din chance for at skabe positive associationer til din virksomhed fra første øjekast.

En god landingsside er samtidig din chance for at guide brugeren godt og sikkert videre i kunderejsen online – og vi designer din landingsside så den sørger for, din bruger klikker lige efter den strategiske hensigt og booker et ophold, køber dine håndlavede stole eller noget helt tredje.

Hjemmesideanalyse

En analyse af din nuværende hjemmeside kan være en omfattende opgave – og derfor klarer vi processen for dig. Når vi analyserer din hjemmeside, så kortlægger vi nøje kunderejsen fra start til slut med henblik på at optimere din hjemmeside ud fra resultaterne, vi finder. Dette indebærer de velkendte HV-spørgsmål (hvem, hvad, til hvem, hvorfor, hvordan?) Dette kan virke som en banal øvelse, men den ofte oversete analyse er nødvendig for enhver hjemmesides succes.