Digital Marketing

ny resultatskabede site

hvad gør vi for dig?

Skil dig ud fra mængden på den
digitale markedsplads

I dag skal virksomheder i langt højere grad kæmpe om forbrugernes opmærksomhed online.

Udbuddet er af services og produkter er mildest talt eksploderet i høj fart og presset på virksomheder, der vil markedsføre sig digitalt, er derfor intensiveret voldsomt. Det er ikke længere nødvendigvis vigtigst at have det bedste produkt eller service – langt vigtigere er det blevet for enhver virksomhed at have en digital, tilfredsstillende kunderejse, for her starter den første oplevelse med din virksomhed reelt set. Selvom vi naturligvis er klar over, at de to ting bør hænge unægtelig sammen. Det er derfor vigtigt, dine digitale marketings aktiviteter er optimeret.

Den stigende reklametræthed hos forbrugeren gør det derfor nødvendigt at sætte aktualitet og automatisering af den digitale marketing i højsædet. Og med de ændrede spilleregler på nutidens online marked er det derfor altafgørende, at virksomheder tør tænke i nye retninger hvad angår den digitale markedsføring.

Heldigvis er der hjælp at hente, for alt imens efterspørgslen på den gode, digitale kunderejse er vokset, er udbuddet af værktøjer til at sikre samme, også vokset. Det betyder, at vi i dag har forskellige redskaber, som kan skabe de nødvendige resultater for dig og din målgruppe – hvis redskaberne altså er benyttet på bedst mulig vis. I samarbejde med os dykker vi ned i den digitale værktøjskasse, som vi har opbygget næsten 10 års erfaring med.

Data har en bedre idé!

Hos os gælder ovenstående motto i hver et skridt på rejsen af bedre, digital marketing.

Hos Marketing Manager går vi altid efter at skabe målbare resultater for kunden, for det er kun via data, vi får en virkelighedstro opfattelse af den digitale tilstedeværelse. Hvis du eksempelvis har en webshop, men er usikker på hvordan denne kan optimeres, og hvordan du blandt andet kan få flere besøgende og en bedre kunderejse, som sikrer salg og gensalg, måler vi på alle mulige parametre – og kommer derefter med vores vurdering af, hvad du bør gøre mere af (og måske også mindre af!).

Som dit digitale marketing bureau er vi med dig hele vejen – fra dit øjeblikkelige behov til data, du vil kunne benytte langsigtet. Vores erfaringer beviser, at fremtidens digitale marketing bureau er drevet af en data-first tilgang, som blandt andet omfatter Google Ads, der påvirker vores daglige tilgang til et samarbejde.

Great stories – good business
Det betyder dog ikke, at alt kan automatiseres og skubbes igennem en digital proces. Hvis man vil skille sig ud som virksomhed i dag, skal der også en god portion kreativitet og originalitet til. Derfor kan det kreative blandt andet betyde, at du bør skabe relevant indhold til forbrugerne, som skaber merværdi for dine målgrupper. Hvis du f.eks. er en virksomhed, som skaber køkkenredskaber, kan du skrive artikler, der forklarer vigtigheden i at have det rigtige køkkenudstyr – eller endda opskrifter! Og derved skaber du content, som får en høj time spend. Deri ligger en vigtig – men tit overset – værdi for dig. Og som et klassisk ordsprog indenfor traditionel marketing siger: ”Once attracted, twice valued!”